merhaba arkadaşlar sorunum şu php tabanlı websitem bulunmakta bu sitede 5 bin üyem var ancak bu scrintten sıkıldım asp bı scirt yaptım ve php deki üyelerimi buraya taşımak istiyorum ancak nbu konuda bi fikrim yok bu konuda deneyımlı arkadaşlardan yardım rıca ediyorum php deki üyelerimi asp ye nasıl taşıya bilirim bu konuda deneyımlı arkadaşlardan mümkünse adım adım anlatmalarını rıca ediyorum saygılarımla