• 30-04-2010, 11:37:37
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar türkçe karakter sorununu çözmem için charset ayarını yapmam gerekiyor.

    <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8" />

    bunu düzenlemem gerekiyor fakat nerden yapacağımı bulamadım. tema index dosyasına vs vs heryere baktım bulamadım yönetim panelinden falanmı yapılıyor?
  • 30-04-2010, 12:08:33
    #2
    Temanın header ya da index dosyasına bakın..
  • 30-04-2010, 12:52:31
    #3
    baktım tabiki ama yok malesef
  • 01-05-2010, 00:27:22
    #4
    utf8 olması daha iyi şöyle bi deneseniz.

    temanızın index.php sini editör ile açıp dil biçimi olarak utf-8 i seçip kaydedin.
  • 01-05-2010, 17:10:48
    #5
    ChaWusH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar türkçe karakter sorununu çözmem için charset ayarını yapmam gerekiyor.

    <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8" />

    bunu düzenlemem gerekiyor fakat nerden yapacağımı bulamadım. tema index dosyasına vs vs heryere baktım bulamadım yönetim panelinden falanmı yapılıyor?
    Öncelikle türkçe karakter sorununu nerede yaşıyorsun bir eklentide mi yoksa joomlanın kendisinde mi mümkünse adreste verirsen daha iyi olur bu gibi durumlarda, tabi birazda açıklama ile sorarsan daha etkin cevap alırsınız
  • 02-05-2010, 01:04:28
    #6
    Veritabanı kodlamasını kontrol ettiniz mi? ordakileri de genel UTF-8 olarak değişmenizi tavsiye ederim.
  • 02-05-2010, 03:11:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Temanızın herhangi bir dosyasında olması gerekiyor benim bildiğim. :/
  • 02-05-2010, 14:14:49
    #8
    memocan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle türkçe karakter sorununu nerede yaşıyorsun bir eklentide mi yoksa joomlanın kendisinde mi mümkünse adreste verirsen daha iyi olur bu gibi durumlarda, tabi birazda açıklama ile sorarsan daha etkin cevap alırsınız
    sitenin tüm bölümlerinde menülerdeki ı harfleri küçük görünüyor. aslında büyük bi problem değil ama düzeltmek istedim. örneğin; HAKKıMDA olarak görünüyor.

    ayrıca sizin bir mesajınızda görmüştüm fakat sonradan bulamadım. örneğin bi yazıya girdiğimizde titleda yazan "BAŞLIK" bölümünü "BAŞLIK - SİTE ADI" şekline çevirmek istiyorum. nerden düzeltebilirim?