Öncelikle türkçe karakter sorununu nerede yaşıyorsun bir eklentide mi yoksa joomlanın kendisinde mi mümkünse adreste verirsen daha iyi olur bu gibi durumlarda, tabi birazda açıklama ile sorarsan daha etkin cevap alırsınız
sitenin tüm bölümlerinde menülerdeki ı harfleri küçük görünüyor. aslında büyük bi problem değil ama düzeltmek istedim. örneğin; HAKKıMDA olarak görünüyor.
ayrıca sizin bir mesajınızda görmüştüm fakat sonradan bulamadım. örneğin bi yazıya girdiğimizde titleda yazan "BAŞLIK" bölümünü "BAŞLIK - SİTE ADI" şekline çevirmek istiyorum. nerden düzeltebilirim?