• 27-04-2010, 13:48:26
    #1
    Awbs Temam Satılıktır.

    Demo : www.kalitelitasarim.com
    Tema Özel Yaptırılmıştır.
    İhtiyac'dan dolayı Satılıyor
    Fiyat : 400TL
  • 27-04-2010, 14:11:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam işinize karışmak gibi olmasın 400 TL fazla değilmi bir awbs tema için?
  • 27-04-2010, 19:27:26
    #3
    hyr bence değil ben cok fazla verdim
  • 04-05-2010, 17:41:38
    #4
    heRqeLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hyr bence değil ben cok fazla verdim
    Merhabalar hocam;

    Açıkcası çok vermişin,çünkü eleştirmek gibi olmasın ama fazla bir emek gerektirmeyen bir iş olmuş. İşi bırakıyorsunuz sanırsam, satın alan olmaz ise buyrun bana ulaşabilirsiniz istediğiniz zaman,temamızı değiştirmeyi düşünüyoruz renk uyumunu değiştirirsek temanız hoş duruyor.

    Kolay gelsin,hayırlı satışlar dilerim...
    Saygı ve Sevgilerimle
    AHMET YALVAÇ
  • 16-07-2010, 11:44:48
    #5
    bence gayet kurumsal 1 tema tüm özellikler
    i herseyını ben kendım söledim karsı taraf yaptı