heRqeLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hyr bence değil ben cok fazla verdim
Merhabalar hocam;

Açıkcası çok vermişin,çünkü eleştirmek gibi olmasın ama fazla bir emek gerektirmeyen bir iş olmuş. İşi bırakıyorsunuz sanırsam, satın alan olmaz ise buyrun bana ulaşabilirsiniz istediğiniz zaman,temamızı değiştirmeyi düşünüyoruz renk uyumunu değiştirirsek temanız hoş duruyor.

Kolay gelsin,hayırlı satışlar dilerim...
Saygı ve Sevgilerimle
AHMET YALVAÇ