• 26-04-2010, 22:25:47
    #1
    MyBB herşeyi çok güzelde bir tek saat saçmalığı var marisef bu saati asıl ayarlıcaz türkiyeye uygun şekilde.

    GMT +2 diye biliyorum ama oda şu an saat 22:25 GMT+2 de 06:46 olarak görünüyor.
  • 04-07-2010, 13:41:27
    #2
    Belki arama yapan olur diye cevap yazayım dedim,alttaki link'te gerekli saat ayarları için anlatım yapılmıştır.

    MyBB forum saat ayarı
  • 04-07-2010, 16:13:53
    #3
    burayada yazsanız sıkıntı olurmu oraya üye olamadım bir türlü içerikte ziyaretçilere kapalı.
  • 04-07-2010, 16:17:55
    #4
    admin paneline girip tarih zaman ayarlarından > saat ayarlarına girip > Varsayılan Zaman Dilimi > gmt+3 ü seçip kaydedeceksin bu kadar.
  • 04-07-2010, 17:45:20
    #5
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admin paneline girip tarih zaman ayarlarından > saat ayarlarına girip > Varsayılan Zaman Dilimi > gmt+3 ü seçip kaydedeceksin bu kadar.
    Bu şekilde yapiyorum ama Şuanki Zaman: 04-07-2010, 05:44 PM olarak görünüyor. 17:44 olması gerekmiyormu?
  • 04-07-2010, 19:19:44
    #6
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admin paneline girip tarih zaman ayarlarından > saat ayarlarına girip > Varsayılan Zaman Dilimi > gmt+3 ü seçip kaydedeceksin bu kadar.
    Üsteki anlatıma ek olarak birde ekran görüntüsündeki gibi alanları ayarlayınız.

  • 04-07-2010, 19:23:02
    #7
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şekilde yapiyorum ama Şuanki Zaman: 04-07-2010, 05:44 PM olarak görünüyor. 17:44 olması gerekmiyormu?
    tamam işte aynı saat.ikiside 5:44 24 saat lik zaman dilimi ayarı olacak diye birşey yokki.
  • 07-07-2010, 12:54:52
    #8
    Sanırım oldu resmi koyan arkadaşa teşekkür ederim.
    peki daha onceki üyelerin saati eski ayarlara göre. Eski üyelerin saatlerini nasıl toplu halde güncelleyebiliriz.
  • 10-07-2010, 01:43:54
    #9
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım oldu resmi koyan arkadaşa teşekkür ederim.
    peki daha onceki üyelerin saati eski ayarlara göre. Eski üyelerin saatlerini nasıl toplu halde güncelleyebiliriz.
    * İlk önce PHPMyAdmin'e giriş yapıyoruz.
    * Hemen Sol menüden Forumunuzun DB'sini yani veri tabanını seçiyorsunuz.
    * Ve üst menüden SQL butonuna tıklıyoruz..
    * Açılan sorgulama kutusuna:

    Şu kodları kopyalayıp sorguluyoruz;
    UPDATE mybb_users SET timezone = "3"
    Hemen ardından sağ alttaki git tuşa basarak sorgumuzu gönderiyoruz,ve herkesin saat ayarını +3 zaman formatına göre toplu olarak ayarlamış oluyoruz.

    Not : Bu sorguyu gönderdikten sonra herkesin saat ayarını otomatik olarak Türkiye saat'ine göre ayarlamış olursunuz ve diğer Ülkelerden girenlerin saat ayarlarıda değişmiş olur.!

    Kaynak:
    http://www.mybbgrup.com/showthread.php?tid=310