Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
admin paneline girip tarih zaman ayarlarından > saat ayarlarına girip > Varsayılan Zaman Dilimi > gmt+3 ü seçip kaydedeceksin bu kadar.
Üsteki anlatıma ek olarak birde ekran görüntüsündeki gibi alanları ayarlayınız.