• 19-01-2010, 14:56:57
    #1
    Merhaba arkadaşlar;
    ASP acemiliği çektiğim bu günlerde fazlasıyla yardıma ihtiyacım olduğundan siz yardımsever arkadaşlara danışmaktan ve sizden yardım almaktan dolayı memnuniyet içerisindeyim.
    Sorunum şu şekilde;
    Üye girişi yapılan hesabın bilgilerini güncellemek için güncelle.asp sayfası oluşturdum ancak sadece üye girişi yapan kişinin bilgilerini yazdırmam gerekiyor.
    Bunun için ne yapmak lazım.Session ile mi çağırmak lazım yada başka bi yol mu gerkiyo?
    Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
  • 19-01-2010, 16:43:23
    #2
    1- üye giriş yaptığında id sini yada kullanıcı adını ya da mail adresini sessiona atmalısın
    yani hem giriş yaptığına dair hemde kişinin benzersiz bir bilgisini ayrı bir session a atamalısın
    örnek response.session("kul_id")=rs("id")

    2-guncelle.asp de bir sorgu kuracaksın
    önce kullanıcının id sini alalım
    id=Request.session("kul_id")
    "select * from uyeler where id="&id
    gibi
    daha sonra standart forma bilgleri dolduracan
    adam post edince güncelleme yapacan
    tabi yine id ye göre
  • 20-01-2010, 13:36:51
    #3
    sorunu hala çözemedim

    erkutarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- üye giriş yaptığında id sini yada kullanıcı adını ya da mail adresini sessiona atmalısın
    yani hem giriş yaptığına dair hemde kişinin benzersiz bir bilgisini ayrı bir session a atamalısın
    örnek response.session("kul_id")=rs("id")

    2-guncelle.asp de bir sorgu kuracaksın
    önce kullanıcının id sini alalım
    id=Request.session("kul_id")
    "select * from uyeler where id="&id
    gibi
    daha sonra standart forma bilgleri dolduracan
    adam post edince güncelleme yapacan
    tabi yine id ye göre
  • 20-01-2010, 13:38:54
    #4
    www.aspindir.com dan hazır sistemleri alıp incelemenizde fayda var. Burdan işlem yaptıkça tekrar bir sorunuz çıkacak... Hazır sistemleri indirip incelemenizde yarar var..
  • 20-01-2010, 16:54:46
    #5
    yardım eden herkese teşekkür ederim.Sorunu çözdüm.Aynı sorunu yaşayan arkadaşlara yardımcı olması için nasıl çözdüğümü yazmak istiyorum ancak anlatımda yapabileceğim bir yanlışlıktan korkuyorum.