Merhaba arkadaşlar;
ASP acemiliği çektiğim bu günlerde fazlasıyla yardıma ihtiyacım olduğundan siz yardımsever arkadaşlara danışmaktan ve sizden yardım almaktan dolayı memnuniyet içerisindeyim.
Sorunum şu şekilde;
Üye girişi yapılan hesabın bilgilerini güncellemek için güncelle.asp sayfası oluşturdum ancak sadece üye girişi yapan kişinin bilgilerini yazdırmam gerekiyor.
Bunun için ne yapmak lazım.Session ile mi çağırmak lazım yada başka bi yol mu gerkiyo?
Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.