• 18-01-2010, 21:20:34
    #1
    Merhaba arkadaslar yeni acicagim ingilizce bir site icin tema yaptim ama kullanip kullanmamaya tam karar veremedim tema hakkinda goruslerinizi soylermisiniz. rekler konusundada yardim bekliyorum





  • 19-01-2010, 10:04:06
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Daha sade ve prof. bir tema hazırlayabilirsiniz.Drupal yapısı buna uygun
  • 19-01-2010, 13:25:02
    #3
    MicroNorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha sade ve prof. bir tema hazırlayabilirsiniz.Drupal yapısı buna uygun
    mesela fikir bekliyorum
  • 19-01-2010, 20:52:38
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesela fikir bekliyorum
    Artisteer kullanmaktan ziyade kodlarla haşır neşir olmak iyidir.Cck ve viewsin nimetlerini temaya uygulayabilirsin.Zen temaları daha uygun temalardır geliştirmek için.Belirli bloklar değil de alternatif bloklar kurmalısın.İlgi çekici.Banner Yanında temanın üst alanlarının aralarında.

    Renkler ve tonlama kullanıcıyı yormamalı.Daha sade renkler deneyebilirisniz.Menülerin küçük olması ve fazla koyu olması kullanıya itici gelebilir.Bunlarla ilgilenebilirsiniz.Dhtml menülerden yararlanabilirsiniz.Hatta ben de bunları açacağım drupal derslerinin yayınlacağı bir video sitesi için yapıyorum şu anda.Sadelik zarafettir.Drupal kullanmak ayrıcalık..İyi propagandık

    ayrıca bu çalışmalarınız için size teşekkür ederim.2 yıl öncesine kadar Drupal Türkiye'de neredeyse bir hiçdi.Şu anda böyle çalışmaları görmek çok hoşuma gidiyor.Yakında drupal derslerini videolu olarak hazırlayacak bir site yapmayı düşünüyorum.Bu sitede sizlere yardımcı olacaktır.Herşey bir anda olmaz.Zamanla herşey güzel olacaktır.
    Emeğinize sağlık.
  • 19-01-2010, 23:16:39
    #5
    MicroNorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artisteer kullanmaktan ziyade kodlarla haşır neşir olmak iyidir.Cck ve viewsin nimetlerini temaya uygulayabilirsin.Zen temaları daha uygun temalardır geliştirmek için.Belirli bloklar değil de alternatif bloklar kurmalısın.İlgi çekici.Banner Yanında temanın üst alanlarının aralarında.

    Renkler ve tonlama kullanıcıyı yormamalı.Daha sade renkler deneyebilirisniz.Menülerin küçük olması ve fazla koyu olması kullanıya itici gelebilir.Bunlarla ilgilenebilirsiniz.Dhtml menülerden yararlanabilirsiniz.Hatta ben de bunları açacağım drupal derslerinin yayınlacağı bir video sitesi için yapıyorum şu anda.Sadelik zarafettir.Drupal kullanmak ayrıcalık..İyi propagandık

    ayrıca bu çalışmalarınız için size teşekkür ederim.2 yıl öncesine kadar Drupal Türkiye'de neredeyse bir hiçdi.Şu anda böyle çalışmaları görmek çok hoşuma gidiyor.Yakında drupal derslerini videolu olarak hazırlayacak bir site yapmayı düşünüyorum.Bu sitede sizlere yardımcı olacaktır.Herşey bir anda olmaz.Zamanla herşey güzel olacaktır.
    Emeğinize sağlık.
    tesekkurler bilgi icin su an dediginiz gibi Artisteer ile yapiyorum aslinda istenileni veriyor ama yaritici olmak lazim