mesela

fikir bekliyorum
Artisteer kullanmaktan ziyade kodlarla haşır neşir olmak iyidir.Cck ve viewsin nimetlerini temaya uygulayabilirsin.Zen temaları daha uygun temalardır geliştirmek için.Belirli bloklar değil de alternatif bloklar kurmalısın.İlgi çekici.Banner Yanında temanın üst alanlarının aralarında.
Renkler ve tonlama kullanıcıyı yormamalı.Daha sade renkler deneyebilirisniz.Menülerin küçük olması ve fazla koyu olması kullanıya itici gelebilir.Bunlarla ilgilenebilirsiniz.Dhtml menülerden yararlanabilirsiniz.Hatta ben de bunları açacağım drupal derslerinin yayınlacağı bir video sitesi için yapıyorum şu anda.Sadelik zarafettir.Drupal kullanmak ayrıcalık..İyi propagandık
ayrıca bu çalışmalarınız için size teşekkür ederim.2 yıl öncesine kadar Drupal Türkiye'de neredeyse bir hiçdi.Şu anda böyle çalışmaları görmek çok hoşuma gidiyor.Yakında drupal derslerini videolu olarak hazırlayacak bir site yapmayı düşünüyorum.Bu sitede sizlere yardımcı olacaktır.Herşey bir anda olmaz.Zamanla herşey güzel olacaktır.
Emeğinize sağlık.