Asp.Net Eğitim Seti
29
●5.498
- 23-11-2010, 11:42:26Yaklaşık 4 ay önce aldım eğitim setini. Aldığımda sıfır ASP.Net bilgisi vardı. Şimdi ise aklıma bir proje geldiğinde kodlamasını yapabiliyorum ve öğrendikçe çok derin bir kodlama dili olduğunu fark ediyorum. İş sadece eğitim setini almakla bitmiyor ama başlangıç için iyi bir seçim olduğunu düşünüyorum kendi adıma.
- 09-01-2011, 19:41:57Uzun zamandır sitede aktif olamadım. Tüm yazılanlar için teşekkür ederim. Şuanda setim Türkiye de en iyi asp.net kaynak seçilmiştir. 2 hafta sonra C# Windows form uygulamaları eğitim seti ve ondan sonrada asp.net 4.0 ın 2. serisi olan set çıkacaktır.
www.kariyeregitimseti.com adresinden takip edebilirsiniz.