Yaklaşık 4 ay önce aldım eğitim setini. Aldığımda sıfır ASP.Net bilgisi vardı. Şimdi ise aklıma bir proje geldiğinde kodlamasını yapabiliyorum ve öğrendikçe çok derin bir kodlama dili olduğunu fark ediyorum. İş sadece eğitim setini almakla bitmiyor ama başlangıç için iyi bir seçim olduğunu düşünüyorum kendi adıma.