• 28-12-2009, 12:05:38
    #1
    Benim aldığım bir tema üzerine hazırladığım siteme yeni menüler eklediğimde yeni eklenen menüler düz liste şeklinde çıkıyor. Temanın kendi yapısını kullanmasını istiyorum, mesela ana menü teması gibi ama öyle çıkmıyor bunu nasıl düzeltirim.
  • 28-12-2009, 13:46:40
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sitenizde eklentiler > Modül bölümüne girip hangi menüyü değiştirmek istiyorsanız onu açıp ve sağ tarafta bulunan Gelişmiş Özellikler altında Modül Sınıf Soneki var burayı temanızın ccs ine göre düzenleyiniz örnek ( _menu)
  • 28-12-2009, 14:37:30
    #3
    teşekkürler _menu değerini farklı şeylerle denemiştim _menu yapınca düzeldi
  • 28-12-2009, 14:44:32
    #4
    rica ederim..