Benim aldığım bir tema üzerine hazırladığım siteme yeni menüler eklediğimde yeni eklenen menüler düz liste şeklinde çıkıyor. Temanın kendi yapısını kullanmasını istiyorum, mesela ana menü teması gibi ama öyle çıkmıyor bunu nasıl düzeltirim.