Merhaba arkadaşlar;
bilmiyorum daha önce soruldumu ancak ben microsoft'un sitesine giremiyorum proxy ayarlarını yaptığım halde bile girmiyor çözümü nedir hem explorer hem messenger'ı günceleyemiyorum
microsoft'a giremiyorum
2
●1.439
2
●1.439