Konu
microsoft'a giremiyorum
10-11-2009, 23:12:08
#1
byartwork
Merhaba arkadaşlar;
bilmiyorum daha önce soruldumu ancak ben microsoft'un sitesine giremiyorum proxy ayarlarını yaptığım halde bile girmiyor çözümü nedir hem explorer hem messenger'ı günceleyemiyorum