• 07-11-2009, 16:14:46
    #1
    selam arkadşlar çalışan form mailim durduk yerde -error '8004020e'/formuyolla.asp, line 96 -hatası hatanın koduna baktım sender bölümü bir türlü çözemedim yardım ederseniz sevinirim yardım etmek isteyen arkadaşalara pm ile adresi vereyim şimdiden teşekkürler
  • 07-11-2009, 16:31:39
    #2
    Hata veren 96. satırı buraya yazarsan sana daha kolay yardımcı olabiliriz?
  • 07-11-2009, 16:38:12
    #3
    arkadaşlar adreste hata veren dosya mevcut
    http://www.altiparmakrentacar.com/formuyolla.rar
  • 07-11-2009, 17:32:08
    #4
    compenent değiştirmeyi denedin mi?
  • 07-11-2009, 21:57:15
    #5
    oracuLar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    compenent değiştirmeyi denedin mi?
    ewet, 18. satırda kullandığın email bileşenini belirtmen gerekiyor. seçili olan ASPEmail ve bu sunucunda kurulu değilse çalışmaz. hangisi kuruluysa onu dene. ayrıca bi alt satırda da smtp server adresini ayarla.
  • 08-11-2009, 21:44:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    80. satırı şu şekilde değiştirip dene bakalım..

    if mailcomp = "CDOSYS" then
  • 08-11-2009, 22:35:08
    #7
    CeSuR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    80. satırı şu şekilde değiştirip dene bakalım..

    if mailcomp = "CDOSYS" then
    o şekilde olmaz. 18. satırdan önce bileşeni belirtecek. cdosys denemek için oraya yazması yeterli.
  • 09-11-2009, 14:05:05
    #8
    malesef denilenleri yaptım bileşenleri değiştirdim sorun aynı devam ediyor
  • 09-11-2009, 22:20:25
    #9
    globalcafe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malesef denilenleri yaptım bileşenleri değiştirdim sorun aynı devam ediyor
    arkadaşım önce hangi email bileşenlerin var ona bak. ondan sonra birini seç. hiç bir bileşen yoksa cdo ile kendi email hesabını kullanarak gönderebilirsin. misal gmail, hotmail falan. ama onun için emailini ve şifreni kodlara eklemen lazım. misal hiç bi mail bileşeni yoksa cdo ile:

    <%
    Dim iMsg, iConf, Flds

    Set iMsg = CreateObject("CDO.Message")
    Set iConf = CreateObject("CDO.Configuration")
    Set Flds = iConf.Fields

    schema = "http://schemas.microsoft.com/cdo/configuration/"
    Flds.Item(schema & "sendusing") = 2
    Flds.Item(schema & "smtpserver") = "smtp.gmail.com"
    Flds.Item(schema & "smtpserverport") = 465
    Flds.Item(schema & "smtpauthenticate") = 1
    Flds.Item(schema & "sendusername") = "hesabiniz@gmail.com"
    Flds.Item(schema & "sendpassword") = "sifreniz"
    Flds.Item(schema & "smtpusessl") = 1
    Flds.Update

    With iMsg
    .To = emailaddr '//mail yollanacak adres
    .From = "Ad Soyad <hesabiniz@mydomain.com>"
    .Subject = "E-Posta Konusu"
    .HTMLBody = request.form("mesaj")
    .Sender = "Adiniz"
    .Organization = "Siteniz"
    .ReplyTo = "hesabiniz@mydomain.com"
    Set .Configuration = iConf
    SendEmailGmail = .Send
    End With

    set iMsg = nothing
    set iConf = nothing
    set Flds = nothing
    %>

    gibi bi kodla gönderebilirsin.