oracuLar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
compenent değiştirmeyi denedin mi?
ewet, 18. satırda kullandığın email bileşenini belirtmen gerekiyor. seçili olan ASPEmail ve bu sunucunda kurulu değilse çalışmaz. hangisi kuruluysa onu dene. ayrıca bi alt satırda da smtp server adresini ayarla.