• 26-10-2009, 14:08:09
    #1
    arkadaşlar biri bana yardım etsin elimde ki forumu vbulletinden smfye çevirmem gerek ama hata alıyorum bu forum bnm için önemli



    istatistikler bunlar db 90 mbdır
    Konular: 18,xxx, Mesaj: 35,xxx, Üyeler: 25,xxx
  • 30-10-2009, 08:47:17
    #2
    arkadaşlar yokmu smfde uzman veya anlayan bir arkadaşımız
  • 30-10-2009, 20:05:11
    #3
    bu konuda tam 1 bilgim yok ama biraz araştırdım dosyaları vbulletinin kurulu oldugu dizine attın dimi + olarak yoursoftware_to_smf.sql bunuda attınmı
  • 30-10-2009, 21:42:38
    #4
    Incorrect database name yani veritabanı ismi yanlış.