arkadaşlar biri bana yardım etsin elimde ki forumu vbulletinden smfye çevirmem gerek ama hata alıyorum bu forum bnm için önemli



istatistikler bunlar db 90 mbdır
Konular: 18,xxx, Mesaj: 35,xxx, Üyeler: 25,xxx