• 22-10-2009, 20:58:14
    #1
    Evet arkadaşlar daha öncedende bu konuyu açtım fakat bir düzenli bilgi alamadım.
    Eğer elinde var ise paylaşırsa çok sevinirim
    3 adet projem var hızlandırmak açısından böyle bir yardım istiyorum.
    Adım adım kayıt ekleme işlemi gerekli...
    1. Adım
    Kullanıcı Adı :
    Parola :
    "İleri" butonu
    2. Adım
    Bilgi1 :
    Bilgi2 :
    Bilgi3 :
    "İleri" butonu
    3. Adım
    Bilgi4 :
    Bilgi5 :
    Bilgi6 :
    "Bitir" Butonu ve kayıt veritabanına eklenecek...
    Bu şekilde bir çalışması olan var ise sevinirim
    Öncelikle şu şekilde olur ise sevinirim. 1. Adımda otomatik olarak id'yi oluşturacak diğer adımlarda açtığı satir'in devamını dolduracak olmadı bu şekilde yardımcı olamadınız tüm bilgileri toplayıp en sonunda db'ye alanlarına yerleştirecek
    Arkadaşlar örnek döküman ile yardımcı olursanız eğer çok sevinirim
    Teşekkürler...
  • 22-10-2009, 21:12:33
    #2
    İlk formdan yolladığın verileri ikinci formda aşağıdaki gibi al.
    <input type="hidden" name="bilgi" value="<%=request.form("veri")%>" />
    ...
    sonra ikinciden yolladığını üçüncü formda yine yukardaki gibi al, en sonunda kaydet.
  • 22-10-2009, 22:31:52
    #3
    Alıntı
    veritabanina kayit eklemek için önce hangi tabloya ekleyecegimizi yaziyoruz.
    <%set ks = server.createobject("adodb.recordset")
    sql = "select * from tablo1"
    ks.open sql, baglanti, 1, 3%>
    eklemenin hangi sütuna ne olacagini yaziyoruz
    <%
    ks.addnew
    ks("metin") = metin
    ks.update
    %>
    Ekleme mesaji yazip recordset leri kapatiyoruz.
    <%response.write "basariyla eklendi"
    response.write "<br>"

    ks.close
    set ks=nothing%>
    bu şekil mantık olarak daha farklı yöntemleride var googleye bir sor bulursun
  • 23-10-2009, 00:40:58
    #4
    her adımda verileri sessiona at son adımda sessionları db ye kayıt et
  • 06-11-2009, 22:22:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hâla yapamadıysan msn adresini p.m. at yardımcı olayım..