Konu
ASP Kayıt Ekleme
22-10-2009, 21:12:33
#2
Peksoft
İlk formdan yolladığın verileri ikinci formda aşağıdaki gibi al.
<input type="hidden" name="bilgi" value="<%=request.form("veri")%>" /> ...
sonra ikinciden yolladığını üçüncü formda yine yukardaki gibi al, en sonunda kaydet.