• 12-04-2010, 23:52:17
    #19
    Arkadaşlar sakin.
  • 13-04-2010, 19:01:47
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hhy89 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    facebook connect e bak bakalım sadece turkce karakterler icin yapılmıs fonksiyon var mı
    İstek olmadan niye eklesin adam? Ayrıca modifikasyonun dosyalarını açınca kabak gibi senin yazmadığın görünüyor...

    Sadece ilk bakışta görünen kabaklar:
    [+] Seçenek, veritabanı satırları aynı.
    [+] Dosya isimleri-nin çoğu- yine aynı
    [+] Madem sen yazdın. Tüm fonksiyon isimleri yabancı, neden sadece karaktertemizle fonksiyonunu Türkçe olarak yazdın?
    [+] -Bazı kişiler dışında- Türk modifikasyon yazarlarının hangileri başka modifikasyonları entegre olarak eklemiştir? (Welcome Topic)
    [+] ...

    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sakin.
    O arkadaşı herkesin tanıması gerek hocam.
  • 13-04-2010, 19:23:50
    #21
    by_grafitus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstek olmadan niye eklesin adam? Ayrıca modifikasyonun dosyalarını açınca kabak gibi senin yazmadığın görünüyor...

    Sadece ilk bakışta görünen kabaklar:
    [+] Seçenek, veritabanı satırları aynı.
    [+] Dosya isimleri-nin çoğu- yine aynı
    [+] Madem sen yazdın. Tüm fonksiyon isimleri yabancı, neden sadece karaktertemizle fonksiyonunu Türkçe olarak yazdın?
    [+] -Bazı kişiler dışında- Türk modifikasyon yazarlarının hangileri başka modifikasyonları entegre olarak eklemiştir? (Welcome Topic)
    [+] ...


    O arkadaşı herkesin tanıması gerek hocam.
    Tanıyoruz
  • 14-04-2010, 20:58:57
    #22
    hhy89 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kim oldugunu bilmiyorum ama sende bizim kim oldugumuzu bilmiyorsun
    biz olmasak 2 sistemini kullanan insanlar hic Türklerden olmayacaktı

    bence kullandıgın kelimelere dikkat etmelisin seo4smf nin söylediğin modlardan daha iyi olduğunu herkes bilir saçmalamanın bi anlamı yok

    seo4smfnin 2 sistemiyle birlikte getirdiklerini kullananlar görüyor zaten inanmayan imzamdaki siteye girip bakabilirler
    Arkadaşım senin yolun yol değil, söyliyeyim sana. Smf i yazanlar senin kadar hava atmıyorlar. Hem milletin yaptığı şeyi çalıyorsun, hem de sağda solda millete laf yetiştiriyorsun.
  • 28-05-2010, 18:33:52
    #23
    hhy89'u smf aleminden olupta tanımayan arkadas varsa cömezdir. hhy89 smf'nin en baba ( hırsızlarındandır. ) herkesin mod'unu çalarak ya bir üst süreme günceller yada 2 gif degistirip ben yaptım diye piyasaya sunar. seo4smf'yi 2xe güncelledi izin aldım dedi bizzat arkadaslarım sormus kimsenin izinden haberi felam yok. her yerde adı zaten:

    sahtekar hırsız hhy89

    daha fazla lafa ne hacet?
  • 01-06-2010, 03:15:18
    #24
    hhy89 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seo4smf de smfmod.com yapımıdır
    daha dogrusu yapımcısından izin alınarak seo4smf nin 2 destegini surdurmektedir

    verilen seo eski de kaldı destegi kalktı zaten seo4smf izin alındıktan sonra
    Seninle 3-4 sayfa tartışmıştık, Hatta hatırlarsak konuna bazı smf'ci arkadaşlarımız gelmişti, Seni yerden yer vurdurmuştuk, Facebook modunun çalıntı olduğunu smf seo'nun etik olmayan bir biçimde eklentiğini kanıtlamıştık ? Modun r10'dan kaldırılmıştı

    Sen yüzsüzlük abidesi bir insansın.
    Bunu tüm samimiyetimle söylüyorum
  • 01-06-2010, 15:21:38
    #25
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seninle 3-4 sayfa tartışmıştık, Hatta hatırlarsak konuna bazı smf'ci arkadaşlarımız gelmişti, Seni yerden yer vurdurmuştuk, Facebook modunun çalıntı olduğunu smf seo'nun etik olmayan bir biçimde eklentiğini kanıtlamıştık ? Modun r10'dan kaldırılmıştı

    Sen yüzsüzlük abidesi bir insansın.
    Bunu tüm samimiyetimle söylüyorum
    Konuşmaya değmez, salla gitsin. Kendi yolunda (?) ilerlesin.
  • 02-06-2010, 20:32:24
    #26
    evet arkadaslar. ne kadar boş beleş bir insan oldugunu zaten bilmeyen yok. yanında 3 5 çapulcu yalaka insanla bir seyler yapmaya çalışıyorda yapabilecegi en büyük şey " çalıp, çırpmak. " böyle gereksiz insanlara sadece ACIYORUM
  • 08-06-2010, 18:07:12
    #27
    Üyeliği durduruldu
    kim hırsız acaba beni banladıktan sonra modlarımı baskaları yapmıs gibi yapan kim?
    http://www.smf.gen.tr/smf/index.php?topic=44197.0
    bu konuda belirtilen yazıya bakın
    http://www.smf.gen.tr/smf/index.php/...html#msg371892 adlı konudan bahsediyor ama nedense boyle bir konu yok silinmis.

    benim modum eski bir konuya alınmıs
    http://www.smf.gen.tr/smf/index.php?topic=6171.0
    hhy yazan yerler fb2 yapılmıs
    konu tarihi de 13 Temmuz 2007 bu.

    http://www.smf.gen.tr/smf/index.php?topic=9993.0
    bu konuda ise 4 Eylül 2007 tarih bu
    daha once konu acılmıs oldugu halde hickimse cıkıpta buu konu var demiyor neden cunku o zaman aslında oyle bir konu yoktu
    biri daha bunu ispatlamıs bana link attı bende baktım konuya konu silindi uye banlandı

    ki o kadar cok istenen bi moda 09 Nisan 2009 tarihine kadar hic yorum yazılmamıs allah allah nasıl olur
    kim hırsız kim degil ancak allah biliyor bosunuza kendinizi yormayın

    daha boyle bir suru modumu beni banladıktan sonra baska kisilere atadınız ve bizi kotuleme yoluna gectiniz. bunların hepsinin hesabını nasıl vericeksiniz biraz dusunun belki bu yoldan vazgecersiniz.