by_grafitus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstek olmadan niye eklesin adam? Ayrıca modifikasyonun dosyalarını açınca kabak gibi senin yazmadığın görünüyor...

Sadece ilk bakışta görünen kabaklar:
[+] Seçenek, veritabanı satırları aynı.
[+] Dosya isimleri-nin çoğu- yine aynı
[+] Madem sen yazdın. Tüm fonksiyon isimleri yabancı, neden sadece karaktertemizle fonksiyonunu Türkçe olarak yazdın?
[+] -Bazı kişiler dışında- Türk modifikasyon yazarlarının hangileri başka modifikasyonları entegre olarak eklemiştir? (Welcome Topic)
[+] ...


O arkadaşı herkesin tanıması gerek hocam.
Tanıyoruz