Merhaba,
localde hem 2005 hemde 2008 express sql server kurulu 2005' olan ip yazınca bağlanıyorum uzaktan, 2008 olana nasıl bağlanabilirim localdeyken sunucu adına bilgisayaradi\sqlexpress yazınca bağlanıyor..
Teşekkürler
sql server management studio bağlantı sorunu
0
●929