Merhaba,



localde hem 2005 hemde 2008 express sql server kurulu 2005' olan ip yazınca bağlanıyorum uzaktan, 2008 olana nasıl bağlanabilirim localdeyken sunucu adına bilgisayaradi\sqlexpress yazınca bağlanıyor..





Teşekkürler