• 17-08-2009, 10:49:52
    #1
    Son zamanlarda birçok arkadaÅŸ bu konu üzerinde sorular sormaya baÅŸladığından bu yazıyı yazma gereÄŸi duydum. Bende bu yazımda bilmeyenler için resimli olarak SQL YedeÄŸi’nin nasıl alınacağını anlatacağım. Öncelikle phpMyAdmin’e giriÅŸimizi yapıyoruz.



    Daha sonra yandan yedeÄŸini alacağınız DB linkine tıkladıktan sonra üst kısımdan “Dışarı Aktar” diyoruz.



    Alt bölümden “.zip olarak” kısmını iÅŸaretleyip “Git” butonuna basıyoruz.



    Ve karşınıza download ekranı gelecek bu ÅŸekilde yedeÄŸinizi PC’nize aktarıyorsunuz.

    SEO17

    http://www.gokhanoncu.com/sql-yedegi-nasil-alinir.html
    Yazı Kendime Aittir Kaynak Gösterilmeden Yayınlanamaz...
  • 17-08-2009, 10:56:05
    #2
    Kardeş eline sağlık yazmışsın da bu yazının benzeri her yerde var. Daha yararlı olması açısından; "IF NOT EXISTS Komutu Ekle" seçeneğini neden işaretliyoruz, Geri yüklerken yani İçeri Aktarırken neler yapacağız bunların açıklamalarını yapsaydın daha iyi olurdu.