Kardeş eline sağlık yazmışsın da bu yazının benzeri her yerde var. Daha yararlı olması açısından; "IF NOT EXISTS Komutu Ekle" seçeneğini neden işaretliyoruz, Geri yüklerken yani İçeri Aktarırken neler yapacağız bunların açıklamalarını yapsaydın daha iyi olurdu.