• 24-03-2007, 22:56:45
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bu olmalı... http://joomlacode.org/gf/download/fr...ll_Package.zip

    daha ayrıntılı için.: Joomla!
  • 24-03-2007, 23:00:38
    #11
    Öncelikle ana dizinde configuration.php dosyası varsa onu sil.
    Ondan sonra bu adresten joomla'yı indir.

    http://joomlacode.org/gf/download/fr...ackage.tar.bz2

    WinRar ile dosyayı açarak içerisindeki installation klasörünü ftp ile server'a at. siteadresin.com/index.php adresine gittiğin zaman seni otomatik olarak installation/index.php adresine yönlendirecek. Kurulumu kolaylıkla yapabilirsin.
  • 25-03-2007, 08:05:18
    #12
    buda joomla dersler lazım olur verildimi bilmiyorum aramadım Index of /joomla/dersler
  • 25-03-2007, 12:24:54
    #13
    Üyeliği durduruldu
    eywallah sağoLun.Loclahosta kurdum. ben buna eklentiler yapsam. hosta taşıyabilirmiyim
  • 25-03-2007, 13:14:36
    #14
    Taşırsında ben hiç tavsiye etmem.Dandik bir host paketi al ona kur joomlayı yoksa localda çok sorunlar çıkıyor.Benden bir tavsiye.
  • 17-06-2007, 02:42:02
    #15
    anasayfamda Restricted Access yazısı cıktı durup dururken bir bileşen yuklemek istedim fakal olmadı anasayfama baktım sadece Restricted Access yazıyor.. Ama admin paneldeyim suan sorun yok.. nasıl cozcem neti alt ust ettim bir bişey yazmış... soyle ki... (r10 net de de aynısı)

    Joomla da özellikle 1.0.12 versiyonunda kaşılaşılabilen sorunlardan bir tanesi de Mambot yönetiminden herhangi bir mambot öğesine girdiğinizde Restricted Access gibi bir iletiyle karşılaşıp mambotun içeriğini veya ayarlarının görülememsi durumunla karşılaşılabilir.

    Ekteki dosyayı zipten çıkarıp admin.mambot.php dosyasını sitenizin ana dizinindeki / administrator / components / com_mambots / dosyasını FTP'den atarak diğerinin üzerine yazdırmanız halinde bu sorunu gidermiş olacaksınız.


    demiş tum net alemi de copy/paste etmis ve coğunda da ekte dosya falan yok (burada da yok) .. Bunun başka bir cozumu yok mudur acaba...!!
  • 17-06-2007, 15:34:56
    #16
    İlgili varolan mesaja ekledim https://www.r10.net/joomla/35551-joom...tml#post371718