anasayfamda Restricted Access yazısı cıktı durup dururken bir bileşen yuklemek istedim fakal olmadı anasayfama baktım sadece Restricted Access yazıyor.. Ama admin paneldeyim suan sorun yok.. nasıl cozcem neti alt ust ettim bir bişey yazmış... soyle ki... (r10 net de de aynısı)
Joomla da özellikle 1.0.12 versiyonunda kaşılaşılabilen sorunlardan bir tanesi de Mambot yönetiminden herhangi bir mambot öğesine girdiğinizde Restricted Access gibi bir iletiyle karşılaşıp mambotun içeriğini veya ayarlarının görülememsi durumunla karşılaşılabilir.
Ekteki dosyayı zipten çıkarıp admin.mambot.php dosyasını sitenizin ana dizinindeki / administrator / components / com_mambots / dosyasını FTP'den atarak diğerinin üzerine yazdırmanız halinde bu sorunu gidermiş olacaksınız.
demiş tum net alemi de copy/paste etmis ve coğunda da ekte dosya falan yok (burada da yok) .. Bunun başka bir cozumu yok mudur acaba...!!