• 05-08-2009, 08:37:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar,

    Mozilla'da R10 da dolaşırken bir konuya girdiğimde konunun ilk başlığı en son sayfada ve en altta çıkıyor normalde 1. sayfada en başta olması lazım diyelim 4 sayfalık bi konuda 1. sayfada en başta ama bende 4 sayfalık bi konuda 4.bölümün en altında...İE de sorun gidiyor ama mozilla kullanıcı olduğum için bu sorunu nasıl halledebilirim
  • 05-08-2009, 08:55:46
    #2
    bu saçmalıkla 2-3 ay boyunca eziyet çekmiştim,ayarlardan düzeltilebiliyor.
  • 05-08-2009, 16:44:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu saçmalıkla 2-3 ay boyunca eziyet çekmiştim,ayarlardan düzeltilebiliyor.
    YuPP xD Teşekkürler oldu...
  • 05-08-2009, 23:10:47
    #4
    Ben artık alıştım başka forumlarda hep en son mesaj a gidiyom
  • 05-08-2009, 23:10:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler bende kaç aydır bu saçmalığa dayanıyordum yaptım teşekürler