Arkadaşlar,

Mozilla'da R10 da dolaşırken bir konuya girdiğimde konunun ilk başlığı en son sayfada ve en altta çıkıyor normalde 1. sayfada en başta olması lazım diyelim 4 sayfalık bi konuda 1. sayfada en başta ama bende 4 sayfalık bi konuda 4.bölümün en altında...İE de sorun gidiyor ama mozilla kullanıcı olduğum için bu sorunu nasıl halledebilirim