Ilk Tema calismam (Testversiyon) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ilk Tema calismam (Testversiyon)
3
●
406
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Ilk Tema calismam (Testversiyon)
31-07-2009, 20:28:19
#1
DeLiKaNLi
Üyeliği durduruldu
Ilk Tema calismam.. henüz tam bitmedigi icin, su anki durumunu göstermek istiyorum.
Buyrun:
Imageshack - muhtesemmavi2
Yorumlarinizi bekliyorum.
01-08-2009, 03:37:39
#2
gilgin
başlangıç için fena değil, daha iyilerini yapacağınıza inanıyorum, başarılar
01-08-2009, 04:25:39
#3
Diagnos
Sıfırdan mı çalıştın yoksa edit usulü mü ?
01-08-2009, 04:28:39
#4
Webnip
Diagnos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sıfırdan mı çalıştın yoksa edit usulü mü ?
Artisteer usulü
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler