Konu
Ilk Tema calismam (Testversiyon)
01-08-2009, 04:28:39
#4
Webnip
Diagnos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sıfırdan mı çalıştın yoksa edit usulü mü ?
Artisteer usulü