Selam arkadaşlar kısadan anlatayım joomla script kurduğum bir sitem vardı şimdi bir arkadaşın linki ekleyecektim ftp den. index.php ye kodları ekleyince site hata veriyor. Bunu nasıl yapabilirim? Dost sitelerede ekleyebilirdim ama sitenin en altında olmasını istiyorum.
Şimdiden teşekkürler
Joomladan anlayan yada php den?
6
●421
- 29-07-2009, 20:31:43Dostum index.php dediğin hangi index.php
Themandaki index.php ye ekleyeceksin yada themana bağlı olan ve fother kısmında gözüken bir php dosyası olabilir themanın içinde orayada bakabilirsin...
Ordaysan msn ekle yardımcı olayım
Arif@gurbetde.com - 30-07-2009, 21:26:25Üyeliği durdurulduİşlemleri temanın index.php sinde yapacaksınız