• 29-07-2009, 13:55:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam arkadaşlar kısadan anlatayım joomla script kurduğum bir sitem vardı şimdi bir arkadaşın linki ekleyecektim ftp den. index.php ye kodları ekleyince site hata veriyor. Bunu nasıl yapabilirim? Dost sitelerede ekleyebilirdim ama sitenin en altında olmasını istiyorum.
    Şimdiden teşekkürler
  • 29-07-2009, 17:49:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    burası offtopic. Webmaster Genel konulara yada joomla yada php bölümüne aç
    report edildi.
  • 29-07-2009, 18:06:07
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu uygun yere taşındı.
  • 29-07-2009, 19:00:57
    #4
    Kodları Lütfen temanızın index.php 'sine ekleyiniz sorununuz çözülecektir.
  • 29-07-2009, 20:31:43
    #5
    Dostum index.php dediğin hangi index.php

    Themandaki index.php ye ekleyeceksin yada themana bağlı olan ve fother kısmında gözüken bir php dosyası olabilir themanın içinde orayada bakabilirsin...
    Ordaysan msn ekle yardımcı olayım
    Arif@gurbetde.com
  • 30-07-2009, 21:26:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    İşlemleri temanın index.php sinde yapacaksınız
  • 31-07-2009, 15:32:04
    #7
    bilmiyorum sizcede garip değil ama benim cevabımın aynısının 2 kere daha yazılmış olması