Selam arkadaşlar kısadan anlatayım joomla script kurduğum bir sitem vardı şimdi bir arkadaşın linki ekleyecektim ftp den. index.php ye kodları ekleyince site hata veriyor. Bunu nasıl yapabilirim? Dost sitelerede ekleyebilirdim ama sitenin en altında olmasını istiyorum.
Şimdiden teşekkürler