• 20-07-2009, 01:15:49
    #1
    Üyeliği aktifleşemeyn arkadaşım için açıyorum konuyu ;


    Sitemap

    arkadaşlar normal sitemap açılıyor ama XML açılmıyor.

    http://www.ankaralilar.net/forum/ind...on=sitemap;xml

    bu hatayı veriyor(firefoxta gözüken):



    nasıl çözebilirim? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
  • 20-07-2009, 09:35:10
    #2
    Kullandığınız sitemap dosyalarını ekte verebilir misiniz?
  • 20-07-2009, 13:28:01
    #4
    orjinal sitemap modifikasyonu dışında hiçbir dosya kullanmıyorum. daha önceden açılıyordu fakat sonrada bu hatayı vermeye başladı. sitemapi kaldırıp tekrar yükledim olmadı. bununla beraber alanımda herhangi bir .xml dosyası göremiyorum düzenleyipte düzeltsek .htacess kodlarımıda düzelttim hatta sitemapimi google a tarattırırken düzgün bir indexleme varken sonradan bu oluştu. google hata verince kontrol ettim bu hale gelmiş. manuel kurulum açıp tek tek kodlar doğru yerdemi eksiklik varmı diyerek kondtrol ettim ama göremedim. ciddi şekilde stres oldum bu mod yüzünde. şimdiden teşekkürler
  • 20-07-2009, 19:38:07
    #5
    Bu dosyaları FTP'nizden çektiniz değil mi? Eğer öyle ise ektekinde ufak bir iki değişiklik yaptım, bir kontrol edebilir misiniz...

    RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting
  • 20-07-2009, 23:08:25
    #6
    bayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dosyaları FTP'nizden çektiniz değil mi? Eğer öyle ise ektekinde ufak bir iki değişiklik yaptım, bir kontrol edebilir misiniz...
    RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting
    teşekkürler denedim. evet ftpden packages klasöründeki paket yükleme klasöründen çektim ama temanın içindeki olan değil. zaten onla arasında hiç fark yok. attım ama değişiklik olmadı. hatada da değişiklikte olmadı.