Üyeliği aktifleşemeyn arkadaşım için açıyorum konuyu
;
Sitemap
arkadaşlar normal sitemap açılıyor ama XML açılmıyor.
http://www.ankaralilar.net/forum/ind...on=sitemap;xml
bu hatayı veriyor(firefoxta gözüken):
nasıl çözebilirim? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.