Üyeliği aktifleşemeyn arkadaşım için açıyorum konuyu ;


Sitemap

arkadaşlar normal sitemap açılıyor ama XML açılmıyor.

http://www.ankaralilar.net/forum/ind...on=sitemap;xml

bu hatayı veriyor(firefoxta gözüken):



nasıl çözebilirim? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.