• 17-07-2009, 21:49:12
    #10
    Bilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Operadan daha fazla bellek harcadığı kesin!
    operadan çok daha kaliteli olduğu ve çok daha fazla işe yaradığı da kesin
  • 17-07-2009, 22:29:00
    #11
    valla şimdi açtım fireyi güncelleme yaptı kapattılar herhalde.