Firefox 3.5 te açık! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Firefox 3.5 te açık!
10
●
1.019
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Firefox 3.5 te açık!
1
2
17-07-2009, 21:49:12
#10
eXspet
Bilgisayar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Operadan daha fazla bellek harcadığı kesin!
operadan çok daha kaliteli olduğu ve çok daha fazla işe yaradığı da kesin
17-07-2009, 22:29:00
#11
c0skun
valla şimdi açtım fireyi güncelleme yaptı kapattılar herhalde.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler