Konu
Firefox 3.5 te açık!
17-07-2009, 21:49:12
#10
eXspet
Bilgisayar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Operadan daha fazla bellek harcadığı kesin!
operadan çok daha kaliteli olduğu ve çok daha fazla işe yaradığı da kesin