Flash manşet v2 [paylaşım]
13
●1.151
- 11-07-2009, 15:42:17hayır sadece bilgileri xml ile alıyor.
<baslik>baslik</baslik> gibi
ne demek ne mantık ?Ben yaptım istediğim şekilde istediğim ile paylaşma hakkına sahibim galiba he?LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-07-2009, 15:08:11Çok guzel olmus ellerinize saglık. Fakat benım gordugum tek hata (hata da demiyelim) tıklanan her haberde yükleme yapması ve bir süre bekletmesi. Akıl vermek gibi olmasın ama XML den cektirsen daha hızlı calısmazmıydı dostum ?

Not: Yada XML den cekiyorda benmi farkedemedim
