Çok guzel olmus ellerinize saglık. Fakat benım gordugum tek hata (hata da demiyelim) tıklanan her haberde yükleme yapması ve bir süre bekletmesi. Akıl vermek gibi olmasın ama XML den cektirsen daha hızlı calısmazmıydı dostum ?
Not: Yada XML den cekiyorda benmi farkedemedim