• 04-07-2009, 14:32:29
    #1
    Merhaba arkadaşlar.Dle ruswarez adlı temayı Türkçeleştirmeye çalışıyorum;ancak bazı yerlerde takıldım.Yardımcı olabilecek birileri var mı acaba?
  • 23-07-2009, 12:25:33
    #2
    nerde ve ne gibi sorunlar var hocam?
  • 20-12-2009, 00:56:20
    #3
    MyBB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerde ve ne gibi sorunlar var hocam?
    Hocam hallettin mi sorununu acaba? aynı sorunu bende yaşıyorum. tpl dosyalarını açtığımda Ãîëîñîâàòü gibi anlamsız harfler var.. ne yapmalıyım yardımcı olurmusun?
  • 20-12-2009, 01:00:31
    #4
    Hocam Türkçeye çevrilmiş bir tema bulup her dosyanın kodlarını tek tek kontrol ederek yapabilirsiniz.Hangi temayı Türkçeleştirmeye çalışıyorsunuz?
  • 20-12-2009, 01:03:49
    #5
    hocam menslook diye bir tema.. ama vazgeçtim zaten. türkçe tema bulup kurmak daha kolay şu aşamada.. yinede teşekkürler...
  • 20-12-2009, 01:06:51
    #6
    Rica ederim bana yardım eden olmamıştu.Uzun bir süre uğraşıp halletmiştim.Umarım işiniz hallolur kolay gelsin.
  • 22-12-2009, 23:16:18
    #7
    DLE sitemde (sattım) temaların nasıl Türkçeleştirileceği hakkında bi yazı hazırlamıştım incelerseniz ne kadar basit olduğunu görürsünüz.