Dle Tema Türkçeleştirme
6
●2.454
- 20-12-2009, 00:56:20Hocam hallettin mi sorununu acaba? aynı sorunu bende yaşıyorum. tpl dosyalarını açtığımda Ãîëîñîâàòü gibi anlamsız harfler var.. ne yapmalıyım yardımcı olurmusun?MyBB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle