Konu
Dle Tema Türkçeleştirme
20-12-2009, 00:56:20
#3
uLaindeR
MyBB adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nerde ve ne gibi sorunlar var hocam?
Hocam hallettin mi sorununu acaba? aynı sorunu bende yaşıyorum. tpl dosyalarını açtığımda Ãîëîñîâàòü gibi anlamsız harfler var.. ne yapmalıyım yardımcı olurmusun?