MyBB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nerde ve ne gibi sorunlar var hocam?
Hocam hallettin mi sorununu acaba? aynı sorunu bende yaşıyorum. tpl dosyalarını açtığımda Ãîëîñîâàòü gibi anlamsız harfler var.. ne yapmalıyım yardımcı olurmusun?