• 04-07-2009, 21:42:23
    #10
    Birisiyle görüştüm arkadaşlar kurulumda dahil pazartesi 70 sorada 50 olmak üzere 120 tl'ye 2 taksit anlaştık bütçeyi sarsmasın diye.Fakat sadece domain'e yönlendireceğini ve pazartesi ödeme yapsam bile birdaha ki ödemeyi de ödeyene kadar Lisansı geçirmeyeceğini ödeme bittikten sonra paneli vereceğini söyledi Açıkçası pek güvenilir gelmediler bana bu sebeple başka birinden bulacağım Lisansı.Bu şekilde 2'ye bölebileceğim Lisans satan var mı başka ?
  • 05-07-2009, 01:34:20
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Kenan dilersen ben 150 den verebilirim.
  • 07-07-2009, 15:31:59
    #12
    SabitHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kenan dilersen ben 150 den verebilirim.
    Kadir sanırım sen Awbs Lisansını da devrettin eğer devretmediyseni indirimde düşünürsen iletişime geçelim
    Bu arada başka bir arkadaş ile anlaşmak üzereyim yarına kadar bitirirsek burada yazarım herkese teşekkürleri bir borç bilirim