Birisiyle görüştüm arkadaşlar kurulumda dahil pazartesi 70 sorada 50 olmak üzere 120 tl'ye 2 taksit anlaştık bütçeyi sarsmasın diye.Fakat sadece domain'e yönlendireceğini ve pazartesi ödeme yapsam bile birdaha ki ödemeyi de ödeyene kadar Lisansı geçirmeyeceğini ödeme bittikten sonra paneli vereceğini söyledi

Açıkçası pek güvenilir gelmediler bana bu sebeple başka birinden bulacağım Lisansı.Bu şekilde 2'ye bölebileceğim Lisans satan var mı başka ?