• 21-09-2009, 13:49:55
    #10
    Güncel....
  • 03-10-2009, 01:00:25
    #11
    Sizin Sitenizde Bulunan Tema Kim Yaptı Acaba? Ayni Temayi Bir Kaç Firmada Daha Gördümde.
  • 29-10-2009, 14:49:04
    #12
    son fiyatı pm alabilirmiyim.
  • 27-04-2010, 10:39:49
    #13
    İşte Bu Fiberbilisimde Yasin Diye Bİri Vardı ONdan Ben 2 Gün Önce ALdım Ve Awbs.gen.tr Olduğgunu söyledi Ödemeyi Geçtik Ama Hala Ne Lisans Var Ne Awbs Üstelik Benden 80 TL Daha Ücret İsteniyor. Bu Dolandırıcılıkmı Yoksa 3 Kiyatcılıkmı. Biri BAna Anlatsın.
  • 27-04-2010, 22:00:54
    #14
    ByQuIeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte Bu Fiberbilisimde Yasin Diye Bİri Vardı ONdan Ben 2 Gün Önce ALdım Ve Awbs.gen.tr Olduğgunu söyledi Ödemeyi Geçtik Ama Hala Ne Lisans Var Ne Awbs Üstelik Benden 80 TL Daha Ücret İsteniyor. Bu Dolandırıcılıkmı Yoksa 3 Kiyatcılıkmı. Biri BAna Anlatsın.
    hocam bana ticaret ahlakı nutukları atıyorsunuz. Ödemeyi aldık lisansı teslim ettik. satıştan öncede upgrade hakkının olmadıını bellirrtik. lisansın kayıtlı olduğu yerden upgrade için ücret istenince bana sardınız. ödemenizi geri geçeli 10 saat oldu lisansımı hala geri teslim etmediniz. bide burdan saçma mesajlar yazmayın lütfen. lisansımıda bi an önce geri teslim edin tatsızlık çıkmadan.
  • 01-05-2010, 11:15:50
    #15
    gezegen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bana ticaret ahlakı nutukları atıyorsunuz. Ödemeyi aldık lisansı teslim ettik. satıştan öncede upgrade hakkının olmadıını bellirrtik. lisansın kayıtlı olduğu yerden upgrade için ücret istenince bana sardınız. ödemenizi geri geçeli 10 saat oldu lisansımı hala geri teslim etmediniz. bide burdan saçma mesajlar yazmayın lütfen. lisansımıda bi an önce geri teslim edin tatsızlık çıkmadan.
    Zeytin Yağı Misali Oldun AYnı. Ödemi İade YAptığın Gün Teslim Edemedim Çünki Nette Değildim Ertesi Gün 16.00 Cıvarında Görüştüğümüzde Teslim Ettim. Loglarım Mevcut. ödemeyi Geçerken Upgrade Yapma Hakkım Varmı Diye Sordum Cevap Vermediniz. Akşam 22.30da Çevirim Dışı Olduğumda Yanıt Vermişsiniz Ödeme Geçtikten Sonra Yok Diye Birde Saçmaca Ben Size Söylemiştim Diyorsunuz. Dönüyorum Logu Okuyorum Alakası Yok Aceba Benmi Görmedimki diye Yaptığın Ticaret 0 Ne Dersen De Seninle Çalışan Bilir Senin Huyunu Ben Ticaret Yapmıyorum. Ticarete Atılacaktımki Daha Bismilla Demeden Sağ Olsun Senin 3 Kiyatcılığınla Karşılaştım. Konyabilişime Teşekkür Ediyorum. Ne Olduysa Onların Sayesinde Geri Döndüm
  • 01-05-2010, 19:33:59
    #16
    ByQuIeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zeytin Yağı Misali Oldun AYnı. Ödemi İade YAptığın Gün Teslim Edemedim Çünki Nette Değildim Ertesi Gün 16.00 Cıvarında Görüştüğümüzde Teslim Ettim. Loglarım Mevcut. ödemeyi Geçerken Upgrade Yapma Hakkım Varmı Diye Sordum Cevap Vermediniz. Akşam 22.30da Çevirim Dışı Olduğumda Yanıt Vermişsiniz Ödeme Geçtikten Sonra Yok Diye Birde Saçmaca Ben Size Söylemiştim Diyorsunuz. Dönüyorum Logu Okuyorum Alakası Yok Aceba Benmi Görmedimki diye Yaptığın Ticaret 0 Ne Dersen De Seninle Çalışan Bilir Senin Huyunu Ben Ticaret Yapmıyorum. Ticarete Atılacaktımki Daha Bismilla Demeden Sağ Olsun Senin 3 Kiyatcılığınla Karşılaştım. Konyabilişime Teşekkür Ediyorum. Ne Olduysa Onların Sayesinde Geri Döndüm
    neyse uzatmaya gerek yok zeytinyağı falan. hala idaa edicekseniz koylaım logları. asıl sizin idanız bariz iftira gibi. 3 gün oldu ödemeyi geçeli lisans yok demişsiniz. neyse kolay gele