Satılık AWBS lisansı
15
●1.392
- 03-10-2009, 01:00:25Sizin Sitenizde Bulunan Tema Kim Yaptı Acaba? Ayni Temayi Bir Kaç Firmada Daha Gördümde.
- 27-04-2010, 22:00:54hocam bana ticaret ahlakı nutukları atıyorsunuz. Ödemeyi aldık lisansı teslim ettik. satıştan öncede upgrade hakkının olmadıını bellirrtik. lisansın kayıtlı olduğu yerden upgrade için ücret istenince bana sardınız. ödemenizi geri geçeli 10 saat oldu lisansımı hala geri teslim etmediniz. bide burdan saçma mesajlar yazmayın lütfen. lisansımıda bi an önce geri teslim edin tatsızlık çıkmadan.ByQuIeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2010, 11:15:50gezegen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zeytin Yağı Misali Oldun AYnı. Ödemi İade YAptığın Gün Teslim Edemedim Çünki Nette Değildim Ertesi Gün 16.00 Cıvarında Görüştüğümüzde Teslim Ettim. Loglarım Mevcut. ödemeyi Geçerken Upgrade Yapma Hakkım Varmı Diye Sordum Cevap Vermediniz. Akşam 22.30da Çevirim Dışı Olduğumda Yanıt Vermişsiniz Ödeme Geçtikten Sonra Yok Diye Birde Saçmaca Ben Size Söylemiştim Diyorsunuz. Dönüyorum Logu Okuyorum Alakası Yok Aceba Benmi Görmedimki diye Yaptığın Ticaret 0 Ne Dersen De Seninle Çalışan Bilir Senin Huyunu Ben Ticaret Yapmıyorum. Ticarete Atılacaktımki Daha Bismilla Demeden Sağ Olsun Senin 3 Kiyatcılığınla Karşılaştım. Konyabilişime Teşekkür Ediyorum. Ne Olduysa Onların Sayesinde Geri Döndüm
- 01-05-2010, 19:33:59neyse uzatmaya gerek yok zeytinyağı falan. hala idaa edicekseniz koylaım logları. asıl sizin idanız bariz iftira gibi. 3 gün oldu ödemeyi geçeli lisans yok demişsiniz. neyse kolay geleByQuIeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zeytin Yağı Misali Oldun AYnı. Ödemi İade YAptığın Gün Teslim Edemedim Çünki Nette Değildim Ertesi Gün 16.00 Cıvarında Görüştüğümüzde Teslim Ettim. Loglarım Mevcut. ödemeyi Geçerken Upgrade Yapma Hakkım Varmı Diye Sordum Cevap Vermediniz. Akşam 22.30da Çevirim Dışı Olduğumda Yanıt Vermişsiniz Ödeme Geçtikten Sonra Yok Diye Birde Saçmaca Ben Size Söylemiştim Diyorsunuz. Dönüyorum Logu Okuyorum Alakası Yok Aceba Benmi Görmedimki diye Yaptığın Ticaret 0 Ne Dersen De Seninle Çalışan Bilir Senin Huyunu Ben Ticaret Yapmıyorum. Ticarete Atılacaktımki Daha Bismilla Demeden Sağ Olsun Senin 3 Kiyatcılığınla Karşılaştım. Konyabilişime Teşekkür Ediyorum. Ne Olduysa Onların Sayesinde Geri Döndüm