ByQuIeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte Bu Fiberbilisimde Yasin Diye Bİri Vardı ONdan Ben 2 Gün Önce ALdım Ve Awbs.gen.tr Olduğgunu söyledi Ödemeyi Geçtik Ama Hala Ne Lisans Var Ne Awbs Üstelik Benden 80 TL Daha Ücret İsteniyor. Bu Dolandırıcılıkmı Yoksa 3 Kiyatcılıkmı. Biri BAna Anlatsın.
hocam bana ticaret ahlakı nutukları atıyorsunuz. Ödemeyi aldık lisansı teslim ettik. satıştan öncede upgrade hakkının olmadıını bellirrtik. lisansın kayıtlı olduğu yerden upgrade için ücret istenince bana sardınız. ödemenizi geri geçeli 10 saat oldu lisansımı hala geri teslim etmediniz. bide burdan saçma mesajlar yazmayın lütfen. lisansımıda bi an önce geri teslim edin tatsızlık çıkmadan.