• 17-06-2009, 20:10:15
    #1
    Başlıktan da anlaşıldığı üzere flash oyun yazdırılacaktır.

    Bir kaç oyun türkçeleştirilecektir.
    Ancak öncelik Oyun yazdırma.
    Yazabilirim diyenler referansları ile pm atsınlar lütfen...
  • 17-06-2009, 20:16:58
    #2
    hayırlı işler işiniz için uygun kişileri bulursunuz umarım
  • 17-06-2009, 20:27:25
    #3
    flashguru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı işler işiniz için uygun kişileri bulursunuz umarım
    Teşekkürler. Umarım bulabilirim
  • 17-06-2009, 21:12:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ana Sayfa - PB Oyun Stüdyosu şuraya göz atabilirsin...

    Oyun yapan arkadaşlar banada bir pm atarsa sevinirim
  • 17-06-2009, 23:20:56
    #5
    JivaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ana Sayfa - PB Oyun Stüdyosu şuraya göz atabilirsin...

    Oyun yapan arkadaşlar banada bir pm atarsa sevinirim
    göz attım iletişime geçtim de...
    Sen hem burasını tavsiye ediyorsun hemde başka birini arıyorsun?
    burasıyla görüştünmü?
    Görüştü isen sonuç nedir?
  • 18-06-2009, 12:43:30
    #6
    JivaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ana Sayfa - PB Oyun Stüdyosu şuraya göz atabilirsin...

    Oyun yapan arkadaşlar banada bir pm atarsa sevinirim
    adam kolay bir puzzle için bile 1500+KDV istiyor.. sitesindeki diğer oyunların da ücretini verdi ama onlar yazmaya bile gerek yok Artık siz düşünün...
  • 18-06-2009, 14:16:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Jival,Kacar82 özel mesaj gönderdim, cevaplarsanız sevinirim.
  • 18-06-2009, 15:38:06
    #8
    Üyeliği durduruldu
    kacar82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    göz attım iletişime geçtim de...
    Sen hem burasını tavsiye ediyorsun hemde başka birini arıyorsun?
    burasıyla görüştünmü?
    Görüştü isen sonuç nedir?
    Yok, kraloyun buraya yaptırıyor diye biliyorum.
  • 19-06-2009, 01:07:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    kraloyun bitane yaptırmış galiba bende görüşmüştüm.

    uçuk kaçık rakamlar var.

    games2girls.com her oyunda logosu var bu adamlar kendilerimi yapıyo yaptırıyomu anlamadım gitti.